Incompany: De Gastvrije Praktijk

gastvrije praktijkpraktijkdagelijkse praktijkPraktijksituatie

Door uw patiënt als klant te verwelkomen en te bejegenen, verandert u de sfeer in uw praktijk en kunt u met meer plezier werken. Stem uw werkwijze beter af op de behoefte van de patiënten, weet u wat de patiënten van uw dienstverlening verwachten? De patiënten kunnen heel goed oordelen over de toegankelijkheid van uw praktijk en de bejegening.

Op aanvraag
3 Punten
Webinar
Incompany

Prijzen

Op aanvraag

Beroepen

Apothekersassistent
3 Punten
KABIZ
Arts voor verstandelijk gehandicapten
3 Punten
ABC1
Contactlens specialist
3 Punten
KABIZ
Doktersassistent
3 Punten
KABIZ
Farmaceutisch Consulent
3 Punten
KABIZ
Omschrijving

In deze workshop leert u zich in te leven in de positie van uw patiënten.

Helma Westerhof van PQ consult heeft veel ervaring met de scholing van huisartsen en hun assistenten als het gaat om een "andere manier van werken in de praktijk", die je bovendien veel voldoening kan schenken.


Eén van de onderwerpen die de gastvrijheid in uw praktijk bepalen, is de inrichting.

Tijdens de cursus heeft u de gelegenheid om naar foto's uit uw eigen praktijk te kijken. U mailt een aantal foto's van uw praktijk.

 

Het kan een foto zijn van de entree, de balie/receptie, eventuele bewegwijzering, wachtkamer en een of meer spreekkamers. Liefst max. 5 per praktijk.

Denk aan foto's van situaties in uw praktijk die u misschien anders wilt of juist geslaagd vindt.

 


Dit vonden de deelnemers in 2021 van deze nascholing:

  • Veel praktisch tips die goed toepasbaar zijn
  • Interactieve nascholing
  • Zeer informatief

COMPETENTIES

Communicatie

Organisatie en financiering


KOSTEN 

Neem contact op met het WDH bureau, info@wdhmn.nl, en er wordt een op maat gemaakte offerte voor u opgesteld.


LOCATIE

In uw praktijk of online

Federatie WDH Midden-Nederland

info@wdhmn.nl
61, Dalplein, Soest, 3762BN